Zgłoszenia problemów z dostępnością interfejsu
Zależy nam na dobrej współpracy i rozszerzeniu oferty dla naszych Klientów o innowacyjne, ułatwiające życie produkty finansowe. Dlatego też, jeśli w fazie testów integracyjnych napotkają Państwo na przeszkody – prosimy o przekazanie informacji. Dołożymy wszelkich starań, aby te problemy rozwiązać.
Wypełniony formularz zgłoszenia problemu proszę przesłać na adres e-mail: psd2 // bsplonsk.pl. Odpowiemy w najszybszym możliwym terminie, po uprzedniej weryfikacji uprawień TPP.
Przerwy serwisowe
Systemy bankowości elektronicznej, środowisko testowe Sandbox, jak również docelowy interfejs produkcyjny wymagają cyklicznych prac serwisowych. Wiążą się one z krótkim brakiem dostępu do danych zarówno dla TPP jak i naszych Klientów. Informację o planowanych przerwach serwisowych będziemy publikować na tej stronie z wyprzedzeniem.
Ogłoszenia
13.03.2019 r. - Uruchomienie środowiska testowego.
30.05.2019 r. - Udostępnienie produkcyjne interfejsu specjalnego.