Zgłoszenia problemów z dostępnością interfejsu

Zależy nam na dobrej współpracy i rozszerzeniu oferty dla naszych Klientów o innowacyjne, ułatwiające życie produkty finansowe. Dlatego też, jeśli w fazie testów integracyjnych napotkają Państwo na przeszkody – prosimy o przekazanie informacji. Dołożymy wszelkich starań, aby te problemy rozwiązać.
Wypełniony formularz zgłoszenia problemu proszę przesłać na adres e-mail: psd2 // bsplonsk.pl. Odpowiemy w najszybszym możliwym terminie, po uprzedniej weryfikacji uprawień TPP.

 

tpp_zgloszenie_problemu.pdf
Formularz zgłoszenia problemu

Przerwy serwisowe

Systemy bankowości elektronicznej, środowisko testowe Sandbox, jak również docelowy interfejs produkcyjny wymagają cyklicznych prac serwisowych. Wiążą się one z krótkim brakiem dostępu do danych zarówno dla TPP jak i naszych Klientów. Informację o planowanych przerwach serwisowych będziemy publikować na tej stronie z wyprzedzeniem.

Ogłoszenia

13.03.2019 r. -  Uruchomienie środowiska testowego.

30.05.2019 r. -  Udostępnienie produkcyjne interfejsu specjalnego.