Logowanie

Szanowni Państwo, prosimy o zapoznanie się:

 

Nowa bankowość EBP

 

Zaloguj
   

 

 

 

 
 

 

Zablokowanie dostępu

Zablokuj/odblokuj dostęp do bankowości elektronicznej

 

Blokowanie/odblokowanie dostępu
   

 

Po przejściu na stronę bankowości elektronicznej dostępne są najważniejsze poniższe opcje:

Zablokowanie dostępu

  • Użytkownik bankowości może zablokować dostęp do wszystkich udostępnionych rachunków w każdym czasie 24/7 jeśli np. uzna, że dostęp do rachunku uzyskała osoba niepowołana.
  • W celu zablokowania dostępu, na ekranie logowania należy skorzystać z opcji „Zablokuj dostęp”

Odblokowanie dostępu

Z tej opcja można skorzystać w przypadkach gdy:

  • bankowość nie jest zablokowana a użytkownik chce ustawić nowe hasło, ponieważ go nie pamięta (reset hasła),
  • bankowość jest zablokowana na skutek wielokrotnego wpisywania niepoprawnego hasła (odblokowanie dostępu).

W celu potwierdzenia powyższych operacji użytkownik musi posiadać telefon z numerem przypisanym w Banku oraz potwierdzić dyspozycję opisaną za pomocą aktualnej metody autoryzacji (BSGo/PIN+SMS/Karta mikroprocesorowa).   
Usługa dotyczy wyłącznie bankowości stacjonarnej (nie dotyczy aplikacji mobilnej).